"Бібліотека громади: рекламно-іміджеві послуги"
https://www.facebook.com/groups/491654785148977
Сьогодні перед бібліотеками постають важливі питання пошуку нових шляхів створення позитивного іміджу, що викликає необхідність просування діяльності бібліотеки, тобто її рекламування.
Саме тому, 27 жовтня на базі РТЦ ОУНБ ім. М. Івасюка відбувся онлайн майстер – клас для працівників бібліотек територіальних громад області на тему «Бібліотека громади: рекламно-іміджеві послуги», до якого приєдналися 42 бібліотечні фахівці.
Розпочала захід заступниця директора з питань наукової роботи Марія ДОВГАНЬ, яка звернула увагу на налагодженні постійного діалогу між користувачем і бібліотекою, адже така інформаційно-комунікаційна діяльність книгозбірень сприяє успішному виконанню своїх функцій. «Сьогодні бібліотеки дедалі більше нарощують свою присутність в інтерактивному середовищі, активно використовують соціальні медіа, переорієнтовують бібліотечні стратегії розвитку на користувача: «бібліотека-користувач», «бібліотека-бібліотека», «користувач-користувач», - повідомила вона.
Продовжила онлайн захід завідувачка науково-методичного відділу Тетяна МАКАРЕЙЧУК, яка підвела підсумки моніторингу «Моделювання базової мережі публічних бібліотек області» та наголосила, що для ефективного бібліотечного обслуговування мешканців громади найкраще зарекомендувала себе модель «Публічна бібліотека з філіями», яка має в мережі центральну бібліотеку з відповідними функціями.
Фахові рекомендації з рекламно – іміджевої діяльності публічних бібліотек презентувала головна методистка науково-методичного відділу Алла ЛУПАН , яка детально зупинилася на використанні різноманітних засобів та каналів розповсюдження реклами з метою просування інформації про бібліотеку, її послуг і продукції.
Своїм досвідом «Радіоінформація – ефективна іміджева послуга бібліотеки для громади» поділилася директорка Централізованої бібліотечної системи з філіями Сокирянської міської ради Оксана ГЕОРГІЯН у відеопрезентації «З вами бібліотека» (радіорубрика на ТРО «Сокиряни – СOK-FM») .
На жаль, у зв’язку з повітряною тривогою, учасники майстер-класу не встигли поділитися своїми ідеями та напрацюваннями з рекламно-іміджевої діяльності книгозбірень.
Немає коментарів:
Дописати коментар